Fire Pro Wrestling World: PC-Early-Access verlassen – PS4-Version in der Vollproduktion

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Fire Pro Wrestling World: PC-Early-Access verlassen – PS4-Version in der Vollproduktion

Die PC-Version von "Fire Pro Wrestling World" wurde in der finalen Version veröffentlicht und hat damit den Early Access verlassen. Damit wurden Ressourcen frei: Spike Chunsoft kümmert sich fortan verstärkt um die PS4-Fassung, zu der schon bald weitere Details enthüllt werden sollen.

Spike Chunsoft hat mitgeteilt, dass die PC-Version von "Fire Pro Wrestling World" den Early-Access verlassen hat. Das bedeutet, der finale Launch des Titels ist auf Steam erfolgt. Das hat auch eine Auswirkung auf PlayStation 4-Spieler. Denn da die Entwicklung der PC-Version von "Fire Pro Wrestling World" im Grunde abgeschlossen ist, wurden Ressourcen frei, die in die PS4-Umsetzung fließen können. Die Entwicklung dieser Fassung läuft somit mit voller Kraft. Weitere Informationen sollen demnächst folgen.

Der Übergang von "Fire Pro Wrestling World" in die Version 1.0 erfolgte mit einem Update, mit dem nochmals einige Änderungen an der PC-Version vorgenommen wurden. Mehrere Fehler wurden behoben und auch neue Features fanden in das Spiel. Das gilt beispielsweise für eine Overwrite-Option im Anpassungsmenü der Wrestler. Online wurde der Support für 4-Spieler-Matches hinzugefügt. Alle weiteren Details zum jüngsten PC-Update findet ihr im folgenden Changelog, der im englischsprachigen Original vorliegt.

Offline

  • Fixed bug in Leagues/Tournaments where victory/loss would sometimes not register properly.
  • Fixed bug in Leagues where result screen would show the winning wrestler with the name “No Entry” and fail to display their graphic.
  • Fixed bug in League Mode where the correct wrestlers would sometimes not proceed to the finals.
  • Fixed bug in League Mode where, in a title match, the challenger would sometimes not receive the belt if they won.
  • Fixed bug in League Mode where sometimes the winner of a finals match would not be recorded, forcing you to replay the match.
  • Fixed bug in League Mode where sometimes a finals block would repeat until a wrestler beat everyone else consecutively.
  • League matches now proceed in a more even distribution between wrestlers. (Previously, there was a tendency for a single wrestler to perform all their matches before other wrestlers.)

Edit Mode

  • Added “Overwrite” option to Edit Wrestler load menu.
  • Face part scale arrows now scale at 1% per click. (Previously 2%.)
  • Added 2 more Priority Attack slots to CPU logic. (12 total)
  • Fixed bug preventing certain renamed moves from displaying properly.

Online

  • Added support for four player matches.

Matches

  • Match-specific Match Evaluation criteria implemented for Deathmatches, SWA Rules Match and S-1 Rules Match.

Parts

The following edit parts were added:

  • Face
    • Base Part 698 – Anime female (Normal)
    • Base Part 699 – Anime female (Normal) > Separated
    • Base Part 700 – Anime female (Cool)
    • Base Part 701 – Anime female (Cool) > Separated
    • Base Part 702 – Anime female (Adult)
    • Base Part 703 – Anime female (Adult) > Separated
    • Sub Part 699 (1) – Anime female (Normal) > Eyelashes/eyebrows/pupils
    • Sub Part 699 (2) – Anime female (Normal) > Eyeball and eye highlights
    • Sub Part 699 (3) – Anime female (Normal) > Lipstick
    • Sub Part 701 (1) – Anime female (Cool) > Eyelashes/eyebrows/pupils
    • Sub Part 701 (2) – Anime female (Cool) > Eyeball and eye highlights
    • Sub Part 701 (3) – Anime female (Cool) > Lipstick
    • Sub Part 703 (1) – Anime female (Adult) > Eyelashes/eyebrows/pupils
    • Sub Part 703 (2) – Anime female (Adult) > Eyeball and eye highlights
    • Sub Part 703 (3) – Anime female (Adult) > Lipstick

Moves

The following moves were added:

  • Standing (BIG) > Fierce Low Kick
  • Counter > Toe Kick B
  • Jump From Post > Double Rotation Moonsault
  • Front Grapple (SML) > Toe Kick B
  • Front Grapple (MED) > Short Elbow B
  • Front Grapple (MED) > Jawbreaker B
  • Front Grapple (BIG) > Screw Neckbreaker Drop B
  • Back Grapple (BIG) > Turning Two-Step Knee Kick
  • Back Grapple (BIG) > Full Nelson
  • Opponent Down – Facing Up, Near Head > Running Middle Kick
  • Double Team – Corner Grapple > Double Impact
  • Voice now plays for Counter > Pop-up Jumping Bomb.
  • Changed category for Corner Grapple > Kinniku Buster to [Rear Blow to Head]

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